A kosarad üres

Kosárban 0 tétel

Vásárlási feltételek

Sövény web áruház Vásárlási Tájékoztató

Sövény.hu  WEB ÁRUHÁZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI
 

A sövény.hu web áruházban vásárolhat regisztráció nélkül is! 
Ez esetben a Pénztár folyamat befejezése, vagyis a rendelés elküldése után ne éljen a regisztráció lehetőségével!
Jó vásárlást!

Kérjük Önt, hogy az Általános Szerződési Feltételeket szíveskedjen átolvasni, mert megrendelése elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti, és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Abban az esetben, ha Ön nem ért egyet a jelen ÁSZF tartalmával, úgy nem jogosult a web áruházban a rendelés leadására.

A termék kiválasztása 
A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A kosár ikon gombjára, vagy az ikon melletti szövegre kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.

A rendelés elküldése 
A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza. A mennyiség jelen esetben csomagokat jelent, minden csomagban más darabszámú növény található.

Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az adott termék mellett található „TÖRLÉS” gombot, és a rendszer kiveszi terméket a kosárból, a műveletet a kosárban lévő összes termékkel egyenként szükséges végrehajtani, amennyiben az összes terméket törölni szeretné.
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „pénztár" gombra. Ez után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, kattintson a „Bejelentkezés" gombra, és adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes  átvétel, futárszolgálattal), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, PayPal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

A rendelés során Önnek folyamatosan lehetősége van, a bevitt adtok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább lépett, de még nem véglegesítette a megrendelést, úgy célszerű a Módosítás gombra kattintani a kívánt adatlap megjelenéséig, ahol a kívánt módosítást el tudja végezni, továbbá bármikor visszaléphet a kosár tartalmához is a „Vissza a kosárba" gombbal.

Árak 
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a web áruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség, a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint itt, a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a web áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása 
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége 
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás 
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról, mely nem automatikus, kezelőnk küldi. Amikor ez a második értesítés is megérkezik, szerződésünk érvényes, ha 48 órán belül nem érkezik tőlünk semmilyen visszajelzés – sem automatikus, sem kezelői, úgy szerződésünk érvénytelen, és a vásárlót semmilyen kötelezettség nem terheli. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy az e-mailben található telefonszámaink bármelyikét.

Fizetési feltételek 
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, PayPal igénybevételére és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat és az utánvét díját szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Személyes átvétel esetén készpénzes fizetésre van lehetőség átadó-átvevő helyünkön.

Utalás:

GIRO számlaszám: 10403105-50526756-71691008

   


Szállítás 
A web áruházban megrendelt termékek átvehetők személyesen, telephelyünkön:2335. Taksony Káposztás sor 64. Az időpont egyeztetésre a +36 20 5410364 telefonszámon van lehetőség.

A kiszállítás 40 kg súlyhatárig pedig a MPL futárszolgálat igénybevételével történik. A termék szállítási idejét a web áruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Ha dolgozik, munkahelyére kérje a csomagot! Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a címen. Ebben feltünteti telefonszámát, amin megbeszélhetik a következő szállítás időpontját. Ha Ön nem keresi a futárt, akkor a következő kézbesítés a következő munkanapon várható. További információk: fizetés & szállítás oldalon 
Csomagfeladáskor a futárszolgálat e-mailben értesíti Önt a csomag várható érkezésének napjáról.

A Web áruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Web áruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

50 000 Ft értékhatár felett kérném a csomag ellenértékét előreutalással kiegyenlíteni

GIRO számlaszám: 10403105-50526756-71691008y
 

Külföldre jelenleg nem szállítunk.

 Szállítási mód: Futárszolgálat (MPL) által, adott címre szállítva.

A kiszállítási idő a megrendelés beérkezésétől számított: 2-3 nap
Szállítási díjak: a megrendelt termék súlyától függően bruttó 1700-5800 Ft-ig várható, mely a pénztári folyamat során konkrétan megjelenik (maximum. 40 kg lehet 1 db csomag súlya).

Mivel a növények olyan termékek, melyeket nem könnyű pontos paraméterekkel körülírni, ezért a cserép mérete és a növény magassága az irányadó, melyek fel vannak tüntetve a termékleírásokban. Kérem, nézze meg a növényekről készült képeket is A termékleírásban megadott méret a növény magasságot jelenti, azaz így fog mutatni, ha Ön elültette.

Elállási jog:

Az elállási jogát nem gyakorolhatja a vevő gyorsan romló termékeknél, jelen esetben a élő növényeknél, mivel a kertészeten kívüli szakszerűtlen kezelés is okozhat sérülést a növényen. Ha a csomagolás sérült vagy a kiszállítás jelentős késést szenved, azt dokumentálja és forduljon a szállító cég ügyfélszolgálatához

 

Ápolás:

Abban az esetben, ha a megrendelt növény a szállítást követően nem megfelelően kerül gondozásra és ebből kifolyólag károsodik, elpusztul, felelősséget sajnos nem tudunk vállalni.

Vásárlástól való elállás élő növény vásárlása esetén:

Az általános 14 napos elállás lehetősége élő növényekre nem vonatkozik. Vásárlástól való elállásra, visszaküldésre nincs lehetőség. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5c pontja)

Panasz ügyintézési és jogérvényesítési elérhetőségek ismertetése

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím:

2335.Taksony Káposztás sor 64.Telefonszám: + 36 20 5410 364
Email cím: sovenyinfo@gmail.com

• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 1 391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

• Nemzeti Fejlesztési Minisztérium 

Cím: 1011 Budapest, Fő utca 44-50.
Levelezési cím: 1011 Budapest, Fő utca 44-50.
Központi postafiók: 1440 Budapest, Pf.: 1
Központi telefonszám: +36 1 795 1700
Faxszám: +36 1 795 0697

• Fogyasztóvédelmi ügyekben másodfokú, országos illetékességű hatóság elérhetőségei

Felügyelőség neve: Pest Megyei Kormányhivatal 
Felügyelőség székhelyének postai címe: 1364 Budapest, Pf.: 144. 
Felügyelőség telefonszáma: +36 30 940-7039 
Felügyelőség e-mail címe: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

• Területileg illetékes, fogyasztóvédelmi elsőfokú hatóság http://jarasinfo.gov.hu/  címen található

 

Title Text
google-site-verification: googlea37e845b77f0bf4e.html ... (itt következik a személyre szabott programkód néhány sora) google-site-verification: googlea37e845b77f0bf4e.html
Nem lépek be.